Strona główna » Pozycjonowanie Stron

E-marketing i pozycjonowanie stron

W życiu, jak i w pracy, najważniejsza jest pasja. Właśnie takie podejście do SEO i SEM reprezentuje ekspert działającej już kilka lat na poznańskim rynku firmy Positioning.site. Jej działania skupiają się na pozycjonowaniu stron www, w tym również sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Poza samym pozycjonowaniem, podejmuję wszelkich innych działań skupionych wokół e-marketingu. Positioning tworzy certyfikowany specjalista z zakresu reklam Google Analytics oraz kampanii Ads (wcześniej Adwords). Indywidualne i niezależne działanie przekłada się na elastyczność w dopasowaniu oferty do potrzeb klientów. Aby umożliwić jak najlepszy Content Marketing, opieram swoje działania w tym zakresie na współpracy z doświadczonymi copywriterami. Ofertę kieruję do wszystkich klientów. Są to więc lokalni, związani z Poznaniem przedsiębiorcy, chcących, by ich strony osiągały lepsze wyniki w Google. Z drugiej zaś strony chętnie pomagam wielkim korporacjom w pozycjonowaniu produktowym.

Wyszukiwarka Google – pozycjonowanie

Pozycjonowanie szerokie to jeden z najefektywniejszych rodzajów działań w branży e-marketingu. Opiera się ono na tak zwanych frazach długiego ogona. W pierwszej kolejności dochodzi do analizy strony i wybraniu fraz, które najlepiej oddadzą jej tożsamość. Często pozycjonowanie szerokie uzupełniam o optymalizację konwersji. Konwersją określa się efektywne odwiedziny użytkownika na stronie. Może być to sprzedaż czy na przykład zadanie pytania o dany produkt. Realizacja tych działań prowadzi do dwóch skutków. Po pierwsze, strona klienta pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania Google. Optymalizacja konwersji zapewnia także, że większa część odwiedzin zakończy się sprzedażą.

Kampanie Google Ads – linki sponsorowane

Ze względu na posiadanie certyfikatu specjalisty Google Ads zajmuję się również działaniami w tej sferze płatnej reklam . Są to zarówno reklamy w wynikach wyszukiwania, Google Shopping, jak i reklamy mobilne. Swoim klientom proponuję również tak zwane kampanie remarketingowe. Dzięki nim reklama trafia do użytkowników, którzy odwiedzają stronę www po raz kolejny.  Jednym z największych plusów kampanii Google Ads jest model płatności PPC. Klient ponosi wówczas koszt w momencie kliknięcia w link przenoszący do jego strony, a nie przy samym jej wyświetleniu w wynikach. Niewątpliwie kampanie Google Ads to jeden z szybszych sposobów, by strona znalazła się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, czyli blisko potencjalnego klienta.

Sklepy internetowe – pozycjonowanie w Google

Każde odwiedziny w przypadku sklepu internetowego to okazja do zarobku. Positioning zrealizuje efektywne działania dążące do zwiększenia konwersji, czyli wykorzystania tej okazji. Mówiąc prościej, podjęcie tych działań pozwala na wzrost sprzedaży, a nie tylko liczby odwiedzin strony. Poza konwencjonalnymi działaniami z zakresu optymalizacji, w ramach pozycjonowania oferuję również pozycjonowanie sklepu internetowego, czyli działania polegające na:

  • wdrażaniu zmian nastawionych na doświadczenia użytkownika (UX – user experience),
  • tworzeniu autorskich i niepowtarzalnych treści (opisy produktów, kategorii produktów),
  • optymalizacja konwersji oraz audyt ścieżki konwersji.

Oferta Positioning.site:

  • optymalizacja stron internetowych,
  • działania z zakresu Content Marketing,
  • drobne prace poprawiające jakość strony (web-developing),
  • optymalizacja konwersji,
  • pozyskiwanie linków na stronę internetową.

 

Zadzwoń